Skip links
بهترین منطقه در لیسبون

بهترین منطقه در لیسبون برای زندگی

نوسازی منطقه مرکز لیسبون توجه ساکنین را به خود جلب کرده است.

بهترین منطقه در لیسبون کجا است؟ مرکز لیسبون شامل محله های آوندیاس نوواس و کومپو گرانده به منطقه ای عالی برای ساکنین بدل شده است. این مناطق همه چیز دارند و همزمان خبری از شلوغ و هیاهوی پایتخت در آن نیست و منطقه ای آرام به شمار می آید. نتیجتا جای تعجبی ندارد که در نیمه نخست سال ۲۰۲۲، آوندیاس نوواس به پرطرفدارترین منطقه برای زندگی خارجی ها در لیسبون بدل شد. این منطقه جذابیت ذاتی دارد، همزمان فرصت سرمایه گذاری عالی نیز فراهم می کند، زیرا دائما در حال تغییر و نوسازی است.زندگی در مرکز لیسبون مزایای بسیاری عالی دارد، از جمله دسترسی آسان به خیابان های اصلی لیسبون و بهترین خدماتی که لیسبون ارائه می دهد.

آن هایی که از خرید گران قیمت حظ می کنند مراکز خرید ال کورته و سالدانها رزیدنس را در جوار خود دارند. فراموش نکنید که رستوران ها و بارهای این منطقه بسیار شیک هستند و کلی مغازه و مکان مد روز در آن مرتبا افتتاح می شود.

مرکز لیسبون همچنین قطب فرهنگی است و سرگرمی های بسیاری برای لذت بردن در آن موجود است، از جمله بهترین مکان ها می توان به کالچرژست و بنیاد گالوست گولبنکیان اشاره کرد، از یاد نبرید که بزرگترین و موزیسین ها و گروه های آواز در کامپو پکونو روی صحنه می روند.

این منطقه مزایای بیشتری هم دارد، از جمله برای مدارس عالی و شبکه حمل و نقل درجه یک دستتان باز است و مسیری سریع به داخل و خارج لیسبون در اختیارتان است. در سال های اخیر پیشرفت های جدید زیادی در این منطقه صورت گرفته است، از جمله ادارات، شرکت ها، هتل ها، مغازه ها و رستوران های جدیدی که این منطقه را به یک مرکز کانونی برای تجارت، گردشگری و اوقات فراغت در شهر بدل کرده است.

ساخت و ساز نیز جایگاه خود را از دست نداده است، زیرا تقاضا در این محله به طور قابل توجهی افزایش یافته است، چرا که تعادل خوبی میان زندگی جهان شهری و همچنین آسایش در این شهر قرن بیست و یکمی وجود دارد.

با این حال، مسکن جایگاه خود را در اینجا از دست نداده است، زیرا تقاضا در این محله ها به طور قابل توجهی افزایش یافته است، زیرا تعادل کاملی بین زندگی جهانی و آرام در این شهر قرن بیست و یکمی وجود دارد.

 

 

دیدگاه شما

Explore
Drag