Skip links

ویزای استارتاپ پرتغال

درباره ویزای استارتاپ

ویزای استارتاپ پرتغال چیست؟

ویزای استارتاپی نوعی ویزا است که به کارفرمایانِ خارج از کشورهای اتحادیهٔ اروپا و منطقهٔ اقتصادی اروپا، این امکان را می‌دهد که در پرتغال به فعالیت اقتصادی بپردازند، همچنین استارتاپ موجودشان را به پرتغال منتقل نموده یا اینکه پرتغال را هم تحت پوشش قرار دهند. شما به‌عنوان کارفرما اگر شرایطش را داشته باشید می‌توانید ویزای استارتاپی پرتغال را کسب کنید.

ارگان دولتی اصلی که متولی اجرای این برنامه است سازمان رقابت و نوآوری است. این ارگان زیر نظر وزارت اقتصاد است و اساساً مجری سیاست‌گذاری‌هایی اقتصادی است که هدف‌شان شرکت‌های پرتغالی است.

برنامهٔ ویزای استارتاپی شامل شبکهٔ ملی مراکز رشد در سراسر این کشور می‌شود. این برنامه اطمینان حاصل می‌کند که بنگاه اقتصادی شما در جوار جامعه‌‌ای از کارفرمایان پایه‌گذاری گردد که پیشتر به این زیست‌بوم نفوذ کرده‌ و با ویژگی‌های خاص بازارهای پرتغال و اروپا آشنا هستند.

دریافت اطلاعات بیشتر
چرا ویزای استارتاپ

مزایای ویزای استارتاپ پرتغال

ویزای استارتاپ مسیری سریع برای کسب مجوز اقامت در پرتغال برای سرمایه‌گذاران خارجیِ کشورهای بیرون از اتحادیهٔ اروپا است. با ویزای استارتاپی شما می‌توانید وارد پرتغال شده و در آنجا به زندگی و کار مشغول شوید. همچنین شما می‌توانید آزادانه در ناحیهٔ شنگن تردد کنید.

این ویزا افراد تحت تکفل شما را هم در بر می‌گیرد. افراد تحت تکفل شما عبارتند از: همسر قانونی یا عرفی شما، فرزندان زیر ۱۸ سال، فرزندان ۱۸ سال یا بالاتر در صورتی که ناتوانی ذهنی داشته باشند، فرزندان ۱۸ سال یا بالاتری که مجرد بوده، به‌لحاظ مالی وابسته باشند و بخواهند دانشجوی تمام‌وقت در پرتغال باشند و به‌لحاظ مالی وابسته به والدین (یا همچنین والدین همسر شما) باشند. پدر و مادر بالای ۶۵ سال.

الزامات زبانی یا اقامتی برای دریافت ویزای استارتاپ وجود ندارد. همچنین نیازی به سابقهٔ اجرایی نیست.

پس از پنج سال می‌توانید درخواست اقامت دائم و شهروندی داشته باشید.

دریافت اطلاعات بیشتر
کدام مشاغل

حوزه های شغلی

استارتاپ یا پروژهٔ شما باید متمرکز بر فناوری باشد. کارشناسان به این توافق رسیده‌اند که شما بسته به زمینهٔ کاری‌تان باید تمرکزتان بر یکی از بخش‌های اقتصادی زیر باشد:

  • فناوری اطلاعات (آی‌تی)
  • الکترونیک
  • زیست‌فناوری و داروشناسی
  • ارتباطات و رسانه‌ها
  • انرژی
  • محصولات صنعتی
  • پزشکی/سلامت
  • بازرگانی و محصولات مصرفی
دریافت اطلاعات بیشتر
شرایط متقاضیان

متقاضی چه شرایطی باید داشته باشد؟

شرایط دریافت اقامت استارتاپ پرتغال بی نهایت ساده است. در واقع می توان گفت هیچ شرط پیچیده ای برای دریافت این نوع ویزا وجود ندارد. تنها لازم است که سن کارآفرین بالاتر از ۱۸ سال باشد. متقاضی باید فاقد هرگونه سوءپیشینه کیفری باشد. همچنین متقاضی دریافت ویزای استارتاپ پرتغال باید در سال‌های اخیر بصورت قانونی در یک کشور غیرشینگن اقامت داشته باشد.

دریافت اطلاعات بیشتر

اعتماد شما سرمایه ماست.

ویزای استارتاپ پرتغال

مشاوره آنلاین

دریافت مشاوره رایگان

کارگزاران مهاجرت پرتغال ما می‌توانند درخواست شما را ارزیابی کنند تا ببینند تمام این شرایط را دارا هستید یا خیر و اطلاعاتی در خصوص نظام کلی مجوز اقامت در پرتغال ارائه دهند.

جهت کسب مشاوره رایگان با همکاران ما از طریق واتس اپ تماس بگیرید:

از طریق ایمیل نیز پاسخگوی شما هستیم. می توانید با ارسال ایمیل با ما تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح کنید:

مشاوره آنلاین - تماس بگیرید
Explore
Drag