Skip links

ما چطور در کنار شما خواهیم بود

مرحله اول:

گردآوری مدارک مقدماتی

همکاران ما در ایران شما را راهنمایی خواهند کرد تا به آسانی گواهی سوپیشینه خود را دریافت کنید. همزمان نیاز است تا مدرک تمکن مالی خود را از یک بانک دریافت کنید. برای این منظور لازم است شما مبلغ ریالی به ارزش پنج هزاروپانصد یورو را در یک بانک قرار دهید و سپس گواهی آن را دریافت نمایید.

سی وی (CV) شما دیگر مدرک مقدماتی است که برای ثبت نام اولیه ضروری است. همکاران ما در این بخش نیز به شما کمک خواهند تا یک سی وی استاندارد و معتبر تهیه کنید. پس از در اختیار داشتن مدارک سوپیشینه و تمکن مالی این دو می بایست توسط دارالترجمه های رسمی ترجمه شود و به همراه سی وی به زبان انگلیسی در اختیار همکاران ما در پرتغال قرار گیرد.

دریافت اطلاعات بیشتر
گردآوری مدارک مقدماتی
نگارش بیزنس پلان
مرحله دوم:

نگارش بیزنس پلان

در بخش اصلی مشاوره، همکاران ما در ایران و پرتغال کوشش خواهند کرد به شما کمک کنند،با توجه به سی وی و همچنین با در نظر گرفتن بالاترین شانس موفقیت برای پذیرش توسط اداره مهاجرت پرتغال، ایده اصلی خود برای نگارش “بیزنس پلان” ( Business Plan) را انتخاب کنید.

پس از آن در نگارش یک بیزنس پلان موفق – یعنی بیزنس پلانی که برای سرمایه گذاران خصوصی در پرتغال جذاب باشد و آن را ها برای پشتیبانی از استارتاپ شما مجاب کند – در کنار شما خواهند بود.

دریافت اطلاعات بیشتر
مرحله سوم:

تایید بیزنس پلان

پس از تهیه بیزنس پلان که بخش بنیادین نخستین دریافت ویزای استارتاپ از پرتغال است، همکاران ما در پرتغال شروع به تماس با سرمایه گذاران بخش خصوصی در پرتغال خواهند کرد.

در این مرحله از تمام تخصص و روابط خود استفاده می کنیم تا دست کم یک کمپانی موفق در پرتغال را متقاعد کنیم تا بیزنس پلان شما را تایید کند و آمادگی خود برای سرمایه گذاری روی آن را به اداره مهاجرت دولت پرتغال اعلام کند.

دریافت اطلاعات بیشتر
تایید بیزنس پلان
دریافت ویزا
مرحله چهارم:

دریافت ویزا

در صورت تایید بیزنس پلان شما توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی پرتغال، اداره مهاجرت پرتغال دعوتنامه ای برای شما ارسال می کند تا با همراه داشتن آن و دیگر مدارک خود به سفارت پرتغال در تهران یا دیگر شهرهای جهان مراجعه کنید تا ویزای پرتغال را دریافت کنید.

ما در این مرحله نیز کنار شما خواهیم بود تا تمام مدارک لازم را همراه خود داشته باشید و مشاوره های لازم برای انجام مصاحبه ای موفق برای جلب نظر کارمندان سفارتخانه را ارائه خواهیم کرد.

دریافت اطلاعات بیشتر
مرحله پنجم:

مصاحبه اقامت

در بدو امر سفارت پرتغال ویزایی چهارماهه با دوبار حق خروج برای دریافت کننده ویزای استارتاپ صادر می کند، شما می بایست پیش از پایان این ویزای چهارماهه وارد خاک پرتغال شوید و درزمان از پیش تعیین شده مصاحبه اقامت خود را انجام دهید.

دریافت اطلاعات بیشتر
مصاحبه اقامت

اعتماد شما سرمایه ماست.

ویزای استارتاپ پرتغال

مشاوره آنلاین

دریافت مشاوره رایگان

کارگزاران مهاجرت پرتغال ما می‌توانند درخواست شما را ارزیابی کنند تا ببینند تمام این شرایط را دارا هستید یا خیر و اطلاعاتی در خصوص نظام کلی مجوز اقامت در پرتغال ارائه دهند.

جهت کسب مشاوره رایگان با همکاران ما از طریق واتس اپ تماس بگیرید:

از طریق ایمیل نیز پاسخگوی شما هستیم. می توانید با ارسال ایمیل با ما تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح کنید:

مشاوره آنلاین - تماس بگیرید
Explore
Drag